mandag 20. februar 2012

Pa veg igjen

Na har jeg vaeart to dager i CEbu sammen med LOtchil. Dagene har flydd avgarde, og opplevelsene har statt i ko. FOrste kvelden da jeg kom, tok vi turen opp til Mountain View deck, hvor jeg fikk sett utover heele byen... hakket storre enn jeg hadde trodd i grunn. Konkluderte fort med det at jeg ikke ville greie a bli kjent i byen pa to dager.

Morgenen etter var vi oppe grytidlig og tok fergen over til Bohol. Her var det Chocholate hills, smaaper og div severdigheter som sto for tur. Kjempefin plass, herlige ting og se og ikke minst god mat. Denne kvelden tok vi inn pa et resort. Ble en dukkert og et par ol for vi la oss.

Oppe tidlig igjen i gar for a ta fergen tilbake til Cebu og dra pa oyhopping. Har en teori om at jeg ikke trenger solkrem lengre, ettersom jeg er blitt sa brun. Denne teorien stemmer nesten... skuldre, halve ryggen, annsikt, armer og fra knerne og ned trenger ingenting.. knevekk og rumpe derimot..

Men na gar det likevel imot siste dagene med sol. Reiser til Singapore for et pat dager na, og etter det blir det vel ikke stort med soling. I kina er det var na, og endel kaldere enn i landene jeg har vaert hittil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar